Knjiga Teorija tržišta i cijena Smiljana Jurina i Jasminke Šohinger, sveučilišni je udžbenik koji nastoji studentima približiti što adekvatniji pristup analizi funkcija tržišta, određenosti cijena i outputa, efikasnosti tržišta u različitim konstalacijama suvremenih privrednih sustava, te djelovanju tržišnih mehanizama. Knjiga može poslužiti svim sudionicima u procesu poslovnog odlučivanja, kao i svim onima koji na različitim razinama saznanja i potreba djelatnosti koje profesionalno obavljaju traže odgovore na ove najkonkretnije i zato najsloženije ekonomske pojave. Udžbenik ima pet poglavlja: pristupna razmatranja, određenost potražnje, određenost ponude, ravnoteža i određenost cijene i outputa u različitim tržišnim stanjima, te opća ravnoteža i ekonomika blagostanja.
Autor: Smiljan Jurin / Jasminka Šohinger
Uvez: meki
Stranice: 432
Godina izdanja: 1990.
ISBN: 86-343-0601-1
Format: 16,5 x 23,5 cm
Recenzije
Još nema recenzija.