Akcija!

Ante Kolega - TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA

Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda…

kn100,00 kn50,00

Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda, da bi se uspostavila najučinkovitija veza proizvođača i potrošača, poticalo poduzetništvo, valjano odvojilo proizvodne resurse, lociralo proizvodnju i dobro raspodijelilo proizvode. Ova knjiga daje cjeloviti odgovor na pitanje što se može očekivati u bližoj budućnosti glede promjena u proizvodnoj strukturi utjecajem tržišta, posebice kakve su promjene potrošačkih zahtjevnosti poljodjelskih proizvoda za više proizvoda, nadalje, kojim proizvodima i asortimanima, kakve kakvoće i pakiranja, po kojim cijenama, kakvom slikom proizvoda mogu proizvođači ići potrošačima. Knjiga može poslužiti svim marketarima, poduzetnicima i menadžerima, farmerima, seljacima poljodjelcima i gospodarima, odnosno svim poljodjelsko-prehrambenim poduzećima.


Autor: Ante Kolega
Uvez: meki
Stranice: 228
Godina izdanja: 1994.
ISBN: 953-167-027-7
Format: 15 x 22,8 cm

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “Ante Kolega – TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA”

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

12 − two =