Dobrodošli na Globusov Web shop!
-50%

Kn100,00 Kn50,00

Ante Kolega – TRŽNIŠTVO POLJODJELSKIH PROIZVODA

Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda…

Email
  • Opis
  • Recenzije (0)

Opis

Jačanjem proizvodnosti i poboljšanjem suvremene uprave poljodjelskih gospodarstava nužno je uvesti i stvoriti takav tržni ustroj koji će razviti suvremene tržne ustanove i suvremene prodajne kanale poljodjelskih proizvoda, da bi se uspostavila najučinkovitija veza proizvođača i potrošača, poticalo poduzetništvo, valjano odvojilo proizvodne resurse, lociralo proizvodnju i dobro raspodijelilo proizvode. Ova knjiga daje cjeloviti odgovor na pitanje što se može očekivati u bližoj budućnosti glede promjena u proizvodnoj strukturi utjecajem tržišta, posebice kakve su promjene potrošačkih zahtjevnosti poljodjelskih proizvoda za više proizvoda, nadalje, kojim proizvodima i asortimanima, kakve kakvoće i pakiranja, po kojim cijenama, kakvom slikom proizvoda mogu proizvođači ići potrošačima. Knjiga može poslužiti svim marketarima, poduzetnicima i menadžerima, farmerima, seljacima poljodjelcima i gospodarima, odnosno svim poljodjelsko-prehrambenim poduzećima.


Autor: Ante Kolega
Uvez: meki
Stranice: 228
Godina izdanja: 1994.
ISBN: 953-167-027-7
Format: 15 x 22,8 cm

Recenzije

Još nema recenzija. Napiši recenziju